استاندار گلستان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام اجتماعی و هماهنگی کامل میان دستگاه‌ها اعلام کرد: فرمانداران در برابر هرگونه خدشه به وحدت در خیابان مسئول‌اند و روند توسعه استان حتی در شرایط آماده‌باش نیز متوقف نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، مونا محمدقاسمی - علی‌اصغر طهماسبی با اشاره به نقش اثرگذار سخنرانان، روحانیون، نیرو‌های نظامی و مداحان در فضای اجتماعی استان، گفت: هرگونه اظهارنظر یا اقدام که موجب ایجاد دوگانگی شود، غیرقابل قبول است و فرمانداران باید نسبت به این موضوع 

طهماسبی با تشریح اقدامات عمرانی انجام‌شده در یک سال گذشته، اعلام کرد: در این مدت بیش از ۴۰۰ روستا آسفالت و بیش از هزار کیلومتر طرح هادی اجرا شده است. 

وی ادامه داد: همچنین ۴۹۵ هکتار زمین شناسایی و ۱۹۸ هکتار تغییر کاربری برای طرح‌های مسکن، ایثارگران و جوانی جمعیت انجام شده است.

وی افزود: توسعه استان بر اساس شاخص‌های جمعیت، وسعت و میزان عقب‌ماندگی هر شهرستان دنبال می‌شود.

رسیدگی به مناطق محروم و روستا‌های کم‌برخوردار

استاندار گفت: زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه در این مناطق با سرعت در حال تکمیل است و نگاه مدیریتی استان، توسعه متوازن و فراشهرستانی است.

 طهماسبی با بیان اینکه هر هفته سه مگاوات برق خورشیدی در استان آماده بهره‌برداری می‌شود، خواستار بازتاب دقیق‌تر اقدامات توسعه‌ای استان شد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که گزارش عملکرد ارائه ندهند، به‌عنوان دستگاه کم‌کار معرفی خواهند شد.

طهماسبی با اشاره به مشکلات کشاورزان در تأمین کود و سوخت، دستور داد توزیع کود بدون تأخیر انجام شود و سهمیه سوخت کشاورزان با توجه به مسیر‌های طولانی مزارع اصلاح گردد.

استاندار گلستان با قدردانی از بیش از ۱۲۰ روز حضور میدانی فرمانداران و مدیران در شرایط ویژه استان، نسبت به برخی تحرکات اجتماعی اخیر هشدار داد و گفت: در شرایط حساس کنونی، همه دستگاه‌ها باید برای حفظ وحدت، انسجام و آرامش جامعه تلاش کنند.

تحقق بیش از ۹۶ درصدی درآمد‌های مالیاتی گلستان در سال ۱۴۰۴

عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: بیش از ۵ هزار و ۹۹۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی مصوب گلستان در سال ۱۴۰۴ بود که بیش از ۹۶ درصد آن محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha